TECHNOLOGIA

Żadna przygoda nie jest zbyt trudna

Niezależnie od tego, gdzie jedziesz, ciesz się komfortem i swobodą w zupełnie nowym modelu Crosstrek. Symetryczny napęd na wszystkie koła i ulepszona dynamika jazdy zapewniają bezpieczeństwo i przyjemność podróżowania nawet na nierównych drogach. A dzięki ulepszonemu systemowi X-MODE nie musisz martwić się, że utkniesz w śniegu lub błocie.

Bezstopniowa skrzynia Lineartronic

Skrzynia Lineartronic pozwala na płynną i bezstopniową zmianę biegów, utrzymując silnik w jego najbardziej ekonomicznym zakresie obrotów i zapewniając tym samym sprawne i płynne przyspieszenie, lepsze osiągi oraz niższe zużycie paliwa. Ze skrzynią Lineartronic zgodnie współpracuje napęd wszystkich kół z aktywnym podziałem momentu obrotowego (Active Torque Split AWD), który w czasie rzeczywistym dostosowuje podział momentu napędowego do odpowiednich kół, tak aby sprostać warunkom panującym na drodze.

X-MODE

Dwutrybowy X-MODE*

Dwutrybowy X-MODE pozwala uwolnić prawdziwy potencjał pojazdu. Za pomocą 11,6-calowego ekranu dotykowego można wygodnie przechodzić między trybami [SNOW/DIRT] albo [D.SNOW/MUD], aby dostosować sposób jazdy do stanu drogi

* Zastrzeżenie

* Wyposażenie opcjonalne

Pokazane przykłady wyposażenia, specyfikacje i kolory mogą się różnić w zależności od lokalnych warunków rynkowych i dostępnych wersji modelowych.

SILNIK SUBARU BOXER

Poziomy – przeciwsobny układ silnika typu bokser polega na rozłożeniu
każdej pary cylindrów i tłoków o 180° względem siebie. Subaru wykorzystuje
ten układ w silnikach SUBARU BOXER od ponad 50 lat, ze względu na wiele
zalet w porównaniu z silnikami innych typów. Dzięki temu samochody Subaru
cechują się szczególną trwałością i niezawodnością.

ZWIĘKSZONA STABILNOŚĆ

Blok silnika ma bardziej płaski profil i umieszczono go niżej w komorze silnikowej. Skutkiem tego cały samochód jest lepiej, stabilniej wyważony, a zatem mniej poddaje się bocznym przechyłom niż auta o typowej konstrukcji.

Mniej drgań

Płaska konstrukcja silnika jest z założenia sztywna i wyważona, co przekłada się na generowanie mniejszej ilości drgań niż ma to miejsce w przypadku silników innych typów.

SI-DRIVE

Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE) pozwala dopasować sposób działania zespołu napędowego i szybkość jego reakcji do stylu jazdy kierowcy oraz warunków drogowych.

Tryb sportowy

Ten szybko reagujący tryb z jego natychmiastowym przyspieszaniem jest dobrze dostosowany do różnorodnych warunków jazdy.

Tryb inteligentny

Oferuje on łagodny przyrost mocy, jest więc idealny do podróżowania w mieście lub po drogach lokalnych, ale także wtedy, gdy pokonujemy długie dystanse lub staramy się szczególnie oszczędzać paliwo. Umożliwia on także płynne sterowanie momentem napędowym, potrzebne podczas jazdy w deszczu lub na zaśnieżonej drodze.

SUBARU Global Platform

Najnowsze technologie połączone z ulepszoną platformą Subaru Global Platform (SGP) oraz pełną strukturą ramy wewnętrznej i udoskonalany od ponad 50 lat system AWD Subaru zapewniają wszystkim podróżującym jeszcze większą przyjemność i spokój podczas pokonywania trasy. Dzięki poprawieniu strukturalnych spoiw i sztywnych punktów mocowania zawieszenia dynamika jazdy jest znacznie lepsza, a to przekłada się na satysfakcję kierowcy i pasażerów.

Pełna struktura ramy wewnętrznej

Pełna konstrukcja ramy wewnętrznej i szersze zastosowanie strukturalnych spoiw pomagają ograniczyć nagłe ruchy nadwozia podczas jazdy. Dobre wyczucie auta zapewnia lepszą dynamikę jazdy oraz stabilność na każdej drodze.

Pokazane przykłady wyposażenia, specyfikacje i kolory mogą się różnić w zależności od lokalnych warunków rynkowych i dostępnych wersji modelowych.